موجود در انبار
بررسی تحول پردازش اطلاعات اجتماعی دانشآموزان کمتوان ذهنی آموزشپذیر
0 تومان
- آمار :96 بازدید کننده در حال حاضر
توضیحات
بررسی تحول پردازش اطلاعات اجتماعی دانشآموزان کمتوان ذهنی آموزشپذیر
چکیده مقاله بررسی تحول پردازش اطلاعات اجتماعی دانشآموزان :
هدف: پژوهش حاضر با هدف بررسی تحول پردازش اطلاعات اجتماعی در دانشآموزان کمتوان ذهنی آموزش پذیر با توجه به دیدگاه پردازش اطلاعات اجتماعی کریک و داج (1994) انجام گرفت. روش: برای بررسی پردازش اطلاعات اجتماعی دانشآموزان کمتوان ذهنی آموزشپذیر نمونهای مشتمل بر 120 دانشآموز در سه گروه سنی 10 تا 12 سال، 13 تا 15 سال و 16 تا 18 سال که از مدارس استثنایی شهر شیراز انتخاب شده با داستانهای اجتماعی برایان و تورکاسپا (1994) که برگرفته از نظریه کریک و داج (1994) هستند مورد آزمون قرار گرفتند.
یافته ها: نتایج نشان داد با افزایش سن بین میانگین نمرات گروه دوم با گروه اول و سوم در هیچ یک از مراحل پردازش اطلاعات اجتماعی تفاوت معنیدار مشاهده نشد. نتایج به دست آمده نشان دهنده سیر تحولی کند رشد شناختی اجتماعی در کودکان ناتوان ذهنی است. نتیجه گیری: نتایج به دست آمده نشان دهنده مسیر تحولی کند رشد اجتماعی در کودکان ناتوان ذهنی است.
نویسندگان
- خاتون پورمودّت
- دکتر لعیا بشاش
منبع:joec.ir
برای دانلود مقاله مقایسه بررسی تحول پردازش اطلاعات اجتماعی دانش آموزان که به صورت رایگان در اختیار شما پژوهشگر عزیز قرار میگیرد ابتدا به سبد خرید اضافه کنید و سپس مقاله را دانلود نمایید.
انجام تحلیل های آماری با استفاده از نرم افزار هایPls, Lisrel, Amos, Spss توسط تیم تحلیلی یونی تحلیل.
شبکه تحلیلی یونی تحلیل در هفت روز هفته و 24 ساعت شبانه روز با تیم پشتیبانی خود از طریق راه های ارتباطی زیر پذیرای نظرات سازنده شما می باشد.
Site : www.unitahlil.ir
Phone number : 09199551777
Instagram : unitahlil
Email: unitahlil@gmail.com
نظرات (0)
محصولات مرتبط
بررسی تحول پردازش اطلاعات اجتماعی دانشآموزان کمتوان ذهنی آموزشپذیر
0 تومان
نقد و بررسیها
هیچ دیدگاهی برای این محصول نوشته نشده است.