حساب کاربری

فراموشی گذرواژه؟
یا

لطفا از حروف a-z,A-Z,0-9 استفاده نمایید - حداقل 5 کاراکتر

حداقل 8 کاراکتر

پروژه spss آماده به همراه تحلیل داده ها و داده های خام با موضوع کیفیت زندگی سازمان بهداشت جهانی

10,000 تومان

موجود در انبار

پروژه spss آماده به همراه تحلیل داده ها و داده های خام با موضوع کیفیت زندگی سازمان بهداشت جهانی

 

پروژه spss آماده همراه با تحلیل

پروژه spss آماده همراه با تحلیل :  با عرض سلام و خسته نباشید. به صفحه مخصوص به داده آماده نرم افزار spss خوش آمدید. امیدواریم از داده آماده نرم افزار spss برای تمرین، تحقیق، پایان نامه، کار های علمی و… بهره کافی را ببرید.

نرم افزار Spss

اس پی اس اس یا SPSS  که مخفف “Statistical Package for the Social Sciences” یا همان ” بستهٔ آماری برای علوم اجتماعی” هست بطور خلاصه یک برنامه یا نرم افزار ویندوز است که اطلاعات مختلف (مثلا اطلاعات یک پرسشنامه) را دریافت می کند، تحلیل می کند و جدول و نمودار برای آنها تهیه می کند.

در این پروژه از ۲۴۰ نمونه استفاده شده و از پرسش نامه کیفیت زندگی سازمان بهداشت جهانی و مقیاس خانواده اصلی جهت جمع آوری دیتا استفاده شده است.

نمونه دیتا:

کیفیت زندگی سازمان بهداشت جهانی

پروژه spss آماده همراه با تحلیل: به منظور آزمون فرضیه های پژوهش، از روش ضریب همبستگی پیرسون و تحلیل رگرسیون به روش ساده با استفاده از نرم افزار  SPSS به کار گرفته شده است.
هر یک از جداولی که در این زمینه آمد بیانگر آزمون فرضیات در خصوص پیش بینی کیفیت زندگی زوجین براساس ارزیابی میزان سلامت و صمیمیت ادراک شده در خانواده اصلی زوجین بود.
قبل از بررسی آزمون ضریب همبستگی و تحلیل رگرسیون، آنچه که باید درنظر گرفته شود، مباحث مربوط به رعایت کردن و بررسی کردن مفروضه های آماری است.
پیش فرض نرمال بودن توزیع نمرات گروه های نمونه در جامعه یکی از پیش فرض های استفاده از آزمون های پارامتریک، فرض نرمال بودن توزیع نمرات نمونه در جامعه است. اساس این پیش فرض بر آن است که فرض می شود توزیع نمرات گروه نمونه در جامعه نرمال بوده و اگر در نمونه کجی و کشیدگی حاصل شده، به خاطر انتخاب تصادفی افراد بوده است.
پیش فرض نرمال بودن در صورتی رد می شود که کمتر از 0/05 باشد . در این پژوهش برای آزمودن این فرضیه از آزمون ( K-S) یا (کولموگروف – اسمیرنوف)استفاده گردید. نتایج این آزمون برای فرضیه های پژوهش در جداول ۴-۳ ارائه شده است.

بخشی از این پروژه:
پژوهش حاضر به «پیش بینی کیفیت زندگی زوجین براساس ارزیابی میزان سلامت و صمیمیت ادراک شده در خانواده اصلی زوجین» پرداخته است. در این فصل به بررسی نتایج حاصل از نمونه ۲۴۰ نفری(۱۲۰ زوج) که بوسیله پرسشنامه کیفیت زندگی سازمان بهداشت جهانی و مقیاس خانواده اصلی (F0S) مورد ارزیابی قرار گرفته اند، پرداخته ایم، داده های توسط نرم افزار۲۲- SPSS مورد تجزیه و تحلیل قرار گرفت و جداول داده های آماری در دو سطح (الف) توصیفی و (ب) استنباطی ارائه شد.

 

نمونه ای از پرسشنامه کیفیت زندگی سازمان بهداشت جهانی – فرم کوتاه WHOQOL-BREF

پرسشنامه کیفیت زندگی سازمان بهداشت جهانی – فرم کوتاه (WHOQOL-BREF

نمونه تحلیل:

  • فایل وورد: دارد
  • داده های spss: دارد
  • پرسشنامه: دارد
  • آمار توصیفی: دارد
  • آمار استنباطی: دارد
  • حجم نمونه: 240 نفر
  • هزینه محصول: 10/000 تومان

 

معرفی پرسشنامه

پرسشنامه کیفیت زندگی سازمان بهداشت جهانی یک ابزار خود گزارشی است که توسط سازمان بهداشت جهانی به منظور ارزیابی کیفیت زندگی افراد طراحی شده است. نسخه اصلی آزمون که یک پرسشنامه صد سوالی است دارای چهار ۱۸حیطه و ۲۴ عامل است. به علت طولانی بودن نسخه اصلی و دشواری تکمیل آن توسط برخی از آزمودنی ها، سازمان بهداشت جهانی نسخه کوتاه این ‌آزمون یعنی (WHOQOL- BREF) را نیز ارائه کرد.
نسخه کوتاه این پرسشنامه دارای ۲۶ سوال است. دو سوال اول کیفیت زندگی و میزان سلامت کلی فرد را مورد ارزیابی قرار می دهد و 24 سوال دیگر به بررسی 4 اصلی این پرسشنامه یعنی: سلامت جسمانی، سلامت روان، روابط اجتماعی و سلامت محیط می‌پردازد. هر سوال در برگیرنده یکی از ۲۴ عامل مطرح شده در پرسشنامه اصلی است. همانطور که گفته شد این پرسشنامه یک ابزار خود گزارشی است و آزمودنی باید در یک مقیاس لیکرت ۵ درجه ای به هر سوال پاسخ دهد. این آزمون باید توسط خود آزمودنی تکمیل شود، اما در صورت بی سواد یا معلول بودن آزمودنی، می‌توان برای تکمیل آن از فرد دیگری کمک گرفت.

 

داده های خام و تحلیل spss بالا مربوط به پروژه spss آماده همراه با تحلیل کیفیت زندگی سازمان بهداشت جهانی است که در سایت یونی تحلیل آن را در اختیار شما پژوهشگر عزیز قرار داده ایم.

جهت دانلود دیگر پروژه ها همراه با دیتا در spss  و lisrel  و pls  و  amos  کلیک کنید .

پروژه spss آماده همراه با تحلیل

https://www.ibm.com

برچسب: , , , , , , , , , ,

بر اساس 0 دیدگاه

0.0 امتیاز نهایی
0
0
0
0
0

نقد و بررسی‌ها

هیچ دیدگاهی برای این محصول نوشته نشده است.

اولین کسی باشید که دیدگاهی می نویسد “پروژه spss آماده به همراه تحلیل داده ها و داده های خام با موضوع کیفیت زندگی سازمان بهداشت جهانی”

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کلیه حقوق مادی و معنوی برای تیم یونی تحلیل محفوظ می باشد