حساب کاربری

فراموشی گذرواژه؟
یا

لطفا از حروف a-z,A-Z,0-9 استفاده نمایید - حداقل 5 کاراکتر

حداقل 8 کاراکتر

امتحان عملی spss مقطع کارشناسی و کارشناسی ارشد

19,000 تومان

موجود در انبار

امتحان عملی spss مقطع کارشناسی و کارشناسی ارشد

امتحان spss آماده به همراه تحلیل داده ها و داده های خام در مقطع ارشد و کارشناسی

امتحان عملی spss مقطع کارشناسی ارشد : با عرض سلام و خسته نباشید. به صفحه مخصوص به داده آماده نرم افزار spss خوش آمدید. امیدواریم از داده آماده نرم افزار spss برای تمرین، تحقیق، پایان نامه، کار های علمی و… بهره کافی را ببرید.

Spss

اس پی اس اس یا SPSS  که مخفف “Statistical Package for the Social Sciences” یا همان ” بستهٔ آماری برای علوم اجتماعی” هست بطور خلاصه یک برنامه یا نرم افزار ویندوز است که اطلاعات مختلف (مثلا اطلاعات یک پرسشنامه) را دریافت می کند، تحلیل می کند و جدول و نمودار برای آنها تهیه می کند.

امتحان SPSS (Statistical Package for the Social Sciences) یک آزمون مرتبط با نرم‌افزار SPSS است. SPSS یک نرم‌افزار آماری است که برای تجزیه و تحلیل داده‌ها و انجام آمارهای مختلف استفاده می‌شود. این نرم‌افزار یکی از ابزارهای قدرتمند در تحلیل داده‌ها و انجام آزمون‌های آماری است و در محققان، دانشجویان و صنایع مختلف پراکنده استفاده می‌شود.

بنابراین، امتحان SPSS به معنای یک آزمون است که توانایی شما را در استفاده از نرم‌افزار SPSS و تحلیل داده‌ها با استفاده از آن مورد ارزیابی قرار می‌دهد. در این امتحان، شما ممکن است با سوالاتی درباره مفاهیم آماری، تحلیل داده‌ها با استفاده از SPSS، اجرای آزمون‌های مختلف و تفسیر نتایج مواجه شوید.

سوالات امتحان SPSS می‌توانند شامل نمونه‌های کاربردی از آزمون‌های آماری مختلف مانند آزمون t، آزمون ANOVA، آزمون رگرسیون، آزمون کی‌درمن-ولف، آزمون رگرسیون، آزمون رگرسیون چند متغیری و غیره باشد. علاوه بر آزمون‌های آماری، ممکن است سوالات مربوط به ترجمه دستورات SPSS، تهیه نمودارها و جداول، و تفسیر نتایج نمودارها و جداول نیز وجود داشته باشد.

در هر صورت، سوالات امتحان SPSS بسته به سطح تحصیلی و موضوع درس ممکن است متفاوت باشند. برای آمادگی بهتر برای این امتحان، مفید است که مطالعه و تمرین بر روی نرم‌افزار SPSS و تحلیل داده‌ها با استفاده از آن را درنظر بگیرید.

 

در این امتحان از 3 فایل نمونه spss استفاده شده و سوالات و جواب های امتحان هم هستند.

امتحان عملی spss

 

در خریداری و استفاده از این محصول شک نکنید، حداقل فایده آن این است که ساعت ها در زمان خود صرفه جویی خواهید نمود و به صحت عملکرد خود اطمینان حاصل خواهید نمود. به کمک این محصول عملا امتحان گرفته شده را می بینید و به روش آن مسلط می گردید.

  • فایل وورد: دارد
  • داده های spss: دارد(3 فایل داده)
  • سوالات: دارد
  • هزینه محصول:   19.000تومان

نمونه ای از هرسه فایل:

امتحان spss

امتحان اس پی اس اس

 

امتحان عملی spss

 

امتحان عملی spss مقطع کارشناسی

 

  جهت دانلود دیگر پروژه ها همراه با دیتا در spss  و lisrel  و pls  و  amos  کلیک کنید .

https://www.ibm.com

برچسب: , , , , , , , , ,

بر اساس 0 دیدگاه

0.0 امتیاز نهایی
0
0
0
0
0

نقد و بررسی‌ها

هیچ دیدگاهی برای این محصول نوشته نشده است.

اولین کسی باشید که دیدگاهی می نویسد “امتحان عملی spss مقطع کارشناسی و کارشناسی ارشد”

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کلیه حقوق مادی و معنوی برای تیم یونی تحلیل محفوظ می باشد