موجود در انبار
پرسشنامه تأثیر خدمات الکترونیک و تبلیغات دهان به دهان بر رفتار مشتریان
4,900 تومان
- آمار :104 بازدید کننده در حال حاضر
توضیحات
پرسشنامه تأثیر خدمات الکترونیک و تبلیغات دهان به دهان بر رفتار مشتریان
موضوع پرسشنامه : پرسشنامه تأثیر خدمات الکترونیک و تبلیغات دهان به دهان
پرسشنامه تأثیر خدمات الکترونیک و تبلیغات دهان به دهان بر رفتار مشتریان با سلام، پرسشنامه اي که ملاحظه مي فرمائيد در مورد پژوهشی با موضوع تأثیر کیفیت خدمات الکترونیک و اثر بخشی تبلیغات دهان به دهان بر نیات رفتاری مشتریان می باشد، از شما پاسخگوي محترم خواهشمنديم که با مطالعه و پاسخگويي دقيق به هريک از سؤالات این پرسشنامه، ما رادر انجام هرچه بهتراین پژوهش یاری فرمایید. به شما این اطمینان داده می شود که پاسخ های شما كاملاً محرمانه تلقي شده و صرفاً در تحليل پژوهش مورد استفاده قرار خواهد گرفت. پيشاپيش از همکاري سازنده حضرتعالي کمال تشکرو قدردانی به عمل می آید.
پرسشنامه مذکور در بین چند تن از صاحبنظران توزیع شد تا با این وسیله اشکالات اجتماعی و سؤالات ناقص شناسایی و مرتفع شود. سپس تعدادی از پیشنهادهای اصلاحی این عزیزان با نظر استاد راهنما لحاظ گردید. در پایان با اصلاحات پرسشنامه مقدماتی، پرسشنامه نهایی تحقیق طراحی شده و در بین جامعه آماری تحقیق توزیع گردید. پرسشنامه این تحقیق از نوع محقق ساخته می باشد. اعتبار و روايي آن نیز با تکنیکهای آماری مناسب مورد ارزیابی قرار گرفته است.
شرط بدست آوردن داده هاي خوب اين است كه شيوه اندازه گيري پديده مورد نظر داراي اعتبار و روايي كافي باشد. اعتبار يا قابليت اعتماد يکي از ويژگيهاي فني ابزار اندازه گيري است و منظور اين است كه ابزار اندازه گيري در شرايط يكسان تا چه اندازه نتايج يكساني بدست مي دهد. در واقع مقصود آن است که اگر ابزار اندازه گيري را در يک فاصله زماني کوتاه چندين بار و به گروه واحدي از افراد بدهيم ، نتايج حاصل نزديک به هم باشد(خاکي،1379،ص. 245). ضريب قابليت اعتماد نشانگر آن است كه تا چه اندازه نتايج يكساني بدست مي دهد. ضريب قابليت اعتماد نشانگر آن است كه تا چه اندازه ابزار اندازه گيري ويژگيهاي با ثبات آزمودني و يا ويژگيهاي متغير و موقتي وي را مي سنجد و دامنه آن ازصفر(عدم ارتباط) تا 1+ (ارتباط کامل) مي باشد(سرمد و همکاران،1383،ص.166).
تعداد صفحات:
|
8 |
تعداد گویه ها:
|
36 |
تفکیک ابعاد:
|
دارد |
شیوه نمره گذاری:
|
دارد |
روایی در مطالعات مختلف داخلی:
|
دارد |
پایایی در مطالعات مختلف داخلی:
|
دارد |
تعاریف نظری و عملیاتی:
|
دارد |
منابع:
|
ندارد |
نوع فایل: | word |
نظرات (0)
محصولات مرتبط
پرسشنامه تأثیر خدمات الکترونیک و تبلیغات دهان به دهان بر رفتار مشتریان
4,900 تومان
نقد و بررسیها
هیچ دیدگاهی برای این محصول نوشته نشده است.