موجود در انبار
پرسشنامه بررسی تحليلی تأثير ادراک مصرف کننده از مراکز خريد
4,900 تومان
- آمار :104 بازدید کننده در حال حاضر
توضیحات
پرسشنامه بررسی تحليلی تأثير ادراک مصرف کننده از مراکز خريد
موضوع پزسشنامه : پرسشنامه بررسی تحليلی تأثير ادراک مصرف کننده
وضعيت تأهل : مجرد متأهل
تحصؤلات : زيرديپلم ديپلم کاردانی کارشناسی کارشناسی ارشد دکترا
وضعيت شغل : دانش آموز دانشجو شاغل خانه دار بی کار بازنشسته
متوسط درآمد ماهانه : کمتر از 300 هزار تومان 300 تا 500 هزار تومان 500 تا 1 ميليون تومان
1 تا 2 ميليون تومان بيش از 2 ميليون تومان
پرسشنامه :
1- کيفيت کالاها در اين مرکزخريد چگونه است؟
1- خيلی ضعيف 2- ضعيف ÿ 3- متوسط 4- خوب ÿ 5- خيلی خوب
2- کيفيت محيط مغازه ها دراين مرکز خريد چگونه است ؟
1- خيلی ضعيف 2- ضعيف ÿ 3- متوسط 4- خوب ÿ 5- خيلی خوب
3- ميزان علاقه شما در مورد انتخاب اين مرکز خريد به مکانی برای خريد چقدراست؟
1- خيلی کم 2- کم ÿ 3- متوسط 4- زياد ÿ 5- خيلی زياد
4- شما اين مرکز خريد و خدمت محور را چگونه ارزيابی می کنيد ؟
1- خيلی ضعيف 2- ضعيف ÿ 3- متوسط 4- خوب ÿ 5- خيلی خوب
5-ارزيابی شما درباره مغازه های ارزان قيمت در این مرکز خريد چيست؟
1- خيلی ضعيف 2- ضعيف ÿ 3- متوسط 4- خوب ÿ 5- خيلی خوب
6- نظر شما در مورد ارزش پول در مغازه های اين مرکز خريد چيست؟
1- خيلی ضعيف 2- ضعيف ÿ 3- متوسط 4- خوب ÿ 5- خيلی خوب
7- خدماتی از قبيل کتابخانه،اداره پست ،بانک ،آرايشگاه،آژانس مسافرتی ،داروخانه،دفاتر کار …را در اين مرکز خريد چگونه ارزيابی می کنيد؟
1- خيلی ضعيف 2- ضعيف ÿ 3- متوسط 4- خوب ÿ 5- خيلی خوب
8- نحوه نظم بخشيدن به خيابان و محل زندگی توسط اين مرکز خريد را چگونه ارزيابی می کنيد؟
1- خيلی ضعيف 2- ضعيف ÿ 3- متوسط 4- خوب ÿ 5- خيلی خوب
9- نظر شما در مورد پارکينگ و دسترسی به آن در اين مرکز خريد چيست ؟
1- خيلی ضعيف 2- ضعيف ÿ 3- متوسط 4- خوب ÿ 5- خيلی خوب
پايايی يکی از ويژگيهای فنی ابزار اندازه گيری است و با اين امر سر و کار دارد که ابزار اندازه گيری در شرايط يکسان تا چه اندازه نتايج يکسانی به دست می دهد(سرمدوهمکارانش،1379،169).
در اين روش پژوهش برای سنجش پايايی داده ها از روش سازگاری درونی استفاده می شود. مهم ترين شاخص سازگاری درونی آزمون آلفای کرونباخ است، که نشان می دهد سئوالات آزمون تا چه حد توانايی يا خصيصه واحدی را اندازه گيری می کنند. رقم 7/0 به بالا برای پذيرش اعتبار پذيرفتنی است. اين آزمون در مورد سئوالاتی به کار می رود که مجموعاً يک مفهوم را اندازه گيری می کنند.
اين روش براي محاسبه هماهنگي دروني ابزار اندازه گيري از جمله پرسشنامه ها يا آزمون هايي که خصيصه هاي مختلف را اندازه گيري مي کند بکار ميرود. براي محاسبه ضريب آلفاي کرونباخ ابتدا بايد واريانس نمره هاي هر زير مجموعه سؤال هاي پرسشنامه( يا زير آزمون) و واريانس کل را محاسبه نمود. سپس با استفاده از فرمول زير مقدار ضريب آلفا را محاسبه کرد.
تعداد صفحات:
|
7 |
تعداد گویه ها:
|
32 |
تفکیک ابعاد:
|
دارد |
شیوه نمره گذاری:
|
دارد |
روایی در مطالعات مختلف داخلی:
|
دارد |
پایایی در مطالعات مختلف داخلی:
|
دارد |
تعاریف نظری و عملیاتی:
|
ندارد |
منابع:
|
ندارد |
نوع فایل: | word |
برچسب ها :
نظرات (0)
محصولات مرتبط
پرسشنامه بررسی تحليلی تأثير ادراک مصرف کننده از مراکز خريد
4,900 تومان
نقد و بررسیها
هیچ دیدگاهی برای این محصول نوشته نشده است.