سبد خرید من (0 )
موجود در انبار
اثربخشی آموزش گروهی تحلیل رفتار متقابل بر افزایش تمایزیافتگی مشاوران مدارس
289
تا فروخته شده در 17 ساعت قبل
0 تومان
- آمار :70 بازدید کننده در حال حاضر
دسته: روانشناسی-مشاوره شغلی
برچسب: آموزش گروهی, آموزش گروهی تحلیل رفتار متقابل, تحلیل رفتار متقابل, تمایزیافتگی, راضیه کرامتی, سیمین حسینیان, مشاوران آموزش و پرورش, مشاوران مدارس, مهرانگیز شعاع کاظمی
توضیحات
اثربخشی آموزش گروهی تحلیل رفتار متقابل بر افزایش تمایزیافتگی مشاوران مدارس
چکیده مقاله اثربخشی آموزش گروهی تحلیل رفتار متقابل :
هدف پژوهش حاضر بررسی بر افزایش تمایزیافتگی مشاوران مدارس است. در یک طرح شبه آزمایشی با گروه کنترل، 28 نفر (21 زن و 7 مرد) از مشاوران شاغل در آموزش و پرورش شهرستان بجنورد که نمرات پایینتری در پرسشنامه تمایزیافتگی اسکورن و اسمیت (2003) کسب کرده بودند به شیوه تصادفی انتخاب و در دو گروه کنترل و آزمایش جایگزین شدند. دوره آموزشی در 10 جلسه 5/1 ساعته با فاصله زمانی دوبار در هفته بر روی گروه آزمایش به اجرا درآمد و گروه کنترل هیچ آموزشی دریافت نکرد. یک هفته پس از پایان جلسات تحلیل رفتار متقابل، پرسشنامه های مذکور در هر دو گروه اجرا شد. دادهها از طریق کوواریانس چندمتغیری (مانکووا) تحلیل شد. نتایج نشان داد میزان تمایزیافتگی مشاورینی که آموزش تحلیل رفتار متقابل را دریافت کرده بیشتر از گروهی بود که آموزش دریافت نکرده بودند (05/0P<).
نویسندگان
-
راضیه کرامتی
-
مهرانگیزز شعاع کاظمی
-
سیمین حسینیان
منبع: sbu.ac.ir
برای دانلود مقاله اثربخشی آموزش گروهی تحلیل رفتار متقابل که به صورت رایگان در اختیار شما پژوهشگر عزیز قرار میگیرد ابتدا به سبد خرید اضافه کنید و سپس مقاله را دانلود نمایید.
انجام تحلیل های آماری با استفاده از نرم افزار های Pls, Lisrel, Amos, Spss توسط تیم تحلیلی یونی تحلیل.
نظرات (0)
اولین کسی باشید که دیدگاهی می نویسد “اثربخشی آموزش گروهی تحلیل رفتار متقابل بر افزایش تمایزیافتگی مشاوران مدارس” لغو پاسخ
محصولات مرتبط
اثربخشی آموزش گروهی تحلیل رفتار متقابل بر افزایش تمایزیافتگی مشاوران مدارس
0 تومان
نقد و بررسیها
هیچ دیدگاهی برای این محصول نوشته نشده است.