سبد خرید من (0 )
موجود در انبار
رابطه رفتارهای معلم با سرزندگی و انگیزش درونی دانش آموزان دبیرستان های شهر اصفهان
216
تا فروخته شده در 15 ساعت قبل
0 تومان
- آمار :51 بازدید کننده در حال حاضر
دسته: مقالات علوم تربیتی
برچسب: احمد عابدی, اشتیاق معلمان, انگیزش درونی, حمیدرضا عریضی, دانش آموزان دورۀ متوسطه, رفتارهای معلم, سرزندگی, مریم تاجی
توضیحات
رابطه رفتارهای معلم با سرزندگی و انگیزش درونی دانش آموزان دبیرستان های شهر اصفهان
چکیده مقاله رابطه رفتارهای معلم با سرزندگی :
پژوهش حاضر به منظور تعیین رابطه و سهم نسبی انواع رفتارهای معلم در تبیین سرزندگی و انگیزش درونی دانش آموزان انجام شده است. جامعة آماری این پژوهش، دانش آموزان دوره متوسطه دبیرستان های شهر اصفهان بودند که از میان آنان سیصد دانش آموز به روش نمونه گیری تصادفی ساده انتخاب شده و به پرسشنامه های رفتارهای معلم، سرزندگی و انگیزش درونی پاسخ داده اند. بخشی از یافته های این پژوهش نشان داده است که از میان رفتارهای مرتبط با سرزندگی معلم، اشتیاق معلم (0/31)، حمایت استقلالی (0/27) و دانش زیربنایی(0/21)، واز میان رفتارهای مرتبط با انگیزش درونی معلم، اشتیاق معلم (0/41) و تنوع روش (0/29)، بیش از دیگر رفتارهای معلم تبیین کننده سرزندگی وانگیزش درونی دانش آموزان هستند.
نویسندگان
- حمیدرضا عریضی 1
- احمد عابدی 2
- مریم تاجی 3
1 استادیار روان شناسی دانشکده علوم تربیتی و روان شناسی
2 دکتری روانشناسی دانشگاه اصفهان
3 دبیر ریاضی آموزش و پرورش اصفهان
منبع: msrt.ir
برای دانلود مقاله رابطه رفتارهآی معلم با سرزندگی که به صورت رایگان در اختیار شما پژوهشگر عزیز قرار میگیرد ابتدا به سبد خرید اضافه کنید و سپس مقاله را دانلود نمایید.
انجام تحلیل های آماری با استفاده از نرم افزار هایPls, Lisrel, Amos, Spss انجام تحلیل های آماری با استفاده از نرم افزار هایPls, Lisrel, Amos, Spss توسط تیم تحلیلی یونی تحلیل.
نظرات (0)
اولین کسی باشید که دیدگاهی می نویسد “رابطه رفتارهای معلم با سرزندگی و انگیزش درونی دانش آموزان دبیرستان های شهر اصفهان” لغو پاسخ
محصولات مرتبط
رابطه رفتارهای معلم با سرزندگی و انگیزش درونی دانش آموزان دبیرستان های شهر اصفهان
0 تومان
نقد و بررسیها
هیچ دیدگاهی برای این محصول نوشته نشده است.