خانه وبلاگ روش تحقیق علوم رفتاری ترکیب کردن اطلاعات_قوم نگاری

ترکیب کردن اطلاعات_قوم نگاری

ترکیب کردن اطلاعات_قوم نگاری

ترکیب کردن اطلاعات_قوم نگاری

 

موضوع نوشته : ترکیب کردن اطلاعات_قوم نگاری

نظریه ترکیب کردن اطلاعات به مقوله استفاده از منابع اطلاعاتی متعدد به منظور اتخاذ تصمیمات بهینه می پردازد. منظور از ترکیب داده یا اطلاعات، ادغام توامان اطلاعات دریافتی از منابع مختلف برای دستیابی به درک بهتر محیط مساله و در نتیجه، اتخاذ تصمیمات دقیق تر است. علت این امر آن است که در اکثر موارد، داده های دریافتی از منابع مختلف پیرامون یک موضوع واحد، ممکن است ناقص، مبهم و حتی متناقض باشند.

بر این اساس، ترکیب اطلاعات می تواند به عنوان ابزاری قدرتمند در خدمت داده کاوی (Data Mining) و اکتشاف معرفت (Knowledge Discovery) به کار گرفته شود. در حال حاضر، روش های ترکیب اطلاعات در گستره وسیعی از کاربردهای متعدد از جمله: در جستجوی اطلاعات در وب، پردازش داده های زیستی، سنجش از راه دور (Remote Sensing)، سامانه های حمل و نقل هوشمند (Intelligent Transportation Systems) و نیز پیش بینی وقوع بلایای طبیعی، مورد استفاده واقع می شود.

 

جهت دریافت اطلاعات بیشتر درباره روش تحقیق قوم نگاری کلیک کنید .

درواقع ترکیب اطلاعات با مفهوم ساده  تر یعنی مخلوط کردن چندتا اطلاعات حسابی برای دست یافتن به یه نتیجه ی خوشمزه😋پس این ترکیب اطلاعات خیلی چیز مهمیه شما فکر کن برای پختن یه قرمه سبزی تمام مواد رو در بیشترین مقدار و تازه ترینشون داری اما وقتی بلد نباشی که چجوری باید باهم ترکیبشون  کنی هیچ فایده ای نداره ! پس یه قسمت خیلی مهم تحقیق میشه قاطی کردن اطلاعات جمع شده باهم دیگه .

برای این کار اول باید اطلاعات کسب شده ی تکراری رو حذف کنی .

بعد اطلاعات رو به ترتیب مهم و مرتبط بودن با موضوع دسته بندی کنی .

باید دقت کنی که مطالبت خوانا و قابل فهم باشه با توجه به مخاطبت.

در آخر هم اطلاعات نوشته شده رو یک ویرایش حسابی بکنی تا جا بیفته!😊

مقالعه ای که در بالا آن را مطالعه فرمودید مربوط به بحث  ترکیب کردن اطلاعات_قوم نگاری است ،که تیم تحلیلی یونی تحلیل آن را برای شما عزیزان و پژوهشگران گرد آوری کرده است.

ترکیب کردن اطلاعات

جهت دریافت اطلاعات بیشتر درباره روش تحقیق قوم نگاری کلیک کنید .

 
   

روش تحقیق در علوم رفتاری

www.cmu.edu

اشتراک گذاری:

همچنین ممکن است دوست داشته باشید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *